Tävling i Hässleholm idag

hej idag har jag tävlat i Hässleholm med Skovbjergs Marcus och Molly. Jag hoppade Molly i LB och Marcus LB/LA. Molly blev tvåa i Lbn, Marcus kom till omhoppning men så på första hindret i omhoppningen var det en kombination så  hoppade jag av för tidigt och han ville ta ett galoppsteg till. Så han stannade till innan hindret sen hoppade han rakt upp i luften, sen smet han sidan om det andra för vi kom i obalans.

I LAn så hoppade han inte fram utan bara rakt upp i luften så på 7a så tittade han på nåt framför sig så han vägrade. Efter det utgick jag.

Nöjd med:
Jag var nöjd med Molly. Marcus var jag nöjd med i LBn men sådär i LAn

Inte nöjd med:
Var inte nöjd med LAn med Marcus. Bättre Lycka Nästa Gång :)

Kommentarer
Postat av: julia kristiansson

vilka fina bilder Marlene på diig och hästarna

kram

2010-02-21 @ 17:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0